Oppdateringer

Nye bilder av valpene med sine nye eiere under C og D kull

mandag 8. mars 2010

Nye bilder er tatt av Kira

Var hos dyrlege i dag og tok bilder av Kira.

Dette har vi gjort for å vite hvor mange valper hun har, slik at vi vet hva vi må forbrede oss på.


Jeg var spent på hvor mange det evt var da jeg ikke synes hun har vokst like mye som sist. Må innrømme at jeg hadde forbredt meg på at det ikke var mange.

Her ble jeg derimot positivt overrasket.

På bildene ser en en rekke små hoder og ryggrader.

Det ble telt minimum 8 forskjellige men 100% nøyaktig er det ikke.

Blir det født 8 valper så er det det samme som forrige kull.

Ellers så er Kira i fin form. Hun vokser stadig og det er masse bevegelse å på de små når en kjenner på magen hennes.


Blir de født på den 63 dagen etter første parring er det 6 dager igjen.